Průvodce plážového podnikání pro terapeuty

Vítám vás v průvodci!

Jako první si, prosím, pusťte toto video, kterým naši exkurzi do světa živého plážového podnikání odstartujeme. ;-)

Jdeme na to. Podíváme se společně na 5 oblastí, do kterých vás chci rovnou a dopředu zasvětit, abyste Plážové podnikání dobře přizpůsobili prodeji živé služby.

Pamatujte, že je všechny budete používat postupně, s tím, jak vás bude Stáňa kurzem provádět. Nezahlcujte, prosím, své spolužáky dopředu, nerušte si průběh kurzu a neklaďte ve fb skupině dotazy, které se netýkají toho, co zrovna probíráte.

Vše má svůj čas a věřte mi, že vám to krok za krokem nádherně zapadne. Některé věci pak budete ladit i za pár měsíců či let, já si to taky všechno průběžně upravuji a měním. V tom je největší výhoda toho, že si umím sama vytvářet web. Můžu to dělat postupně, s tím, jak sama "rostu". ;-)

A ještě jedna maličkost, pro naprosto nepolíbené doplňuji první terminologické rozlišovací info, abychom si dobře rozuměli:

  • Živá služba - taková, která se provádí naživo (masáže, fyzioterapie, manikúra, koučink). Celkem vzato to může být i přes počítač, ale důležitá je vaše osobní účast tady a teď.
  • On-line služba - děje se i bez vaší přímé účasti (klienti si čtou články na blogu, procházejí sami členskou sekci).

A teď už se pustíme z mého pohledu do té nejdůležitější lekce, kterou jsem pro vás připravila. Co má být na webu, abyste prodali svoji živou službu?

Specifika webu pro prodej živé služby

Ještě jsem zapomněla na jednu veledůležitou záležitost!!!

Na webu budete mít články a příběhy o tom, jak vaše služby pomáhají ostatním lidem. Budou to vlastně vaše reference a ukázky toho, co s lidmi dokážete udělat. 

Je to obrovsky důležité, aby se potenciální klienti mohli zorientovat, nadchnout a zvolali "Tak k té/tomu já jdu taky!" :-)

Mějte přitom na paměti, že je dobré dávat ty články do nějaké kategorie/rubriky, kde je lidé najdou "na první dobrou". U mě to je třeba rubrika "léčba bolestí". Věřím, že koho trápí bolesti, klikne rovnou tam. A voilá, už to na něj kouká a vede ho to dál. Třeba jako TENTO nebo TENTO článek. ;-)

A teď slíbené ukázky z videa:

Můj příběh je zde. Sledujte, jak je napsán, co říká rovnou a co i mezi řádky. Jak na vás působí, jestli ve vás vyvolává důvěru nebo ne a jak pracuji se zmiňováním vzdělání. ;-)

Tady máte příběh Martiny Kolmanové. Ihned mi bylo jasné, že to tu holku prostě BAVÍ! Že tohle je její vášeň, její poslání.

Tady máte příběh Ludmily Spáčilové. Všimněte si, že je krátký a přesto z něj velmi dobře cítíte, kdo ta Lída je. Volba slov, které používá, věty, které říká... Ihned je vám z něj jasné, jak široký má záběr a co všechno s ní můžete naťuknout.

A nakonec vám přidávám poetický příběh Terky Kramerové. Mňam. Žádné speciální vzdělání a tolik lidí cítí, že jí prostě může věřit. ;-)

Při psaní svého příběhu si tyto ukázky berte pouze jako takový nástřel, jak to můžete udělat. Všechny jsme to napsaly spontánně, přirozeně, bez přílišného ovlivňování vypočítavostí, návodem nebo rozumem.

Plyne to z nás samotných a právě proto to o nás tak dobře vypovídá. Tak si dopřejte to samé! 

Jenom vy jste originál, jenom vy máte antény nastavené na to, jak má váš příběh na webu vypadat. ;-)

Jak si nastavit v podnikání cenu

TADY můžete omrknout, jak s cenou pracuji ve Vyprošťováku.

Jak v podnikání pracovat s časem

Jak v podnikání pracovat s penězi

Je to veliká cesta osobního růstu

TADY máte Harva a jeho báječnou knihu Jak myslí milionáři. ;-)